The End!

5 augustus 2010

Ik ben klaar, het zit erop in Portugal! Met het behalen van het "Multi Engine Instrument Rating" examen is er een hele mooie periode afgesloten en ook op een mooie manier. Gisterochtend moest het gebeuren en na een nacht van weinig slaap stapte ik in de CS-DEQ om mijn allerlaatste vlucht hier te maken. Dat hoopte ik althans... Alles verliep goed, de zenuwen kon ik onder bedwang houden en terwijl ik nog rondfladderde en wat circuitjes moest doen gaf de examinator aan dat ik absoluut geslaagd was. Kreeg een goede beoordeling: niets negatiefs, well prepared, nice flight, always one step ahead of things, very precise... Van zo'n check en beoordeling had ik alleen maar kunnen dromen ;) Doet me goed en het maakt ook het dubbele gevoel "ja nu is het dan echt klaar, niet meer ingedeeld worden om weer lekker te gaan vliegen" wat minder drukkend. Ik kan gewoon blij zijn met hoe het allemaal is verlopen en verwachtingsvol uitzien naar wat de toekomst gaat brengen.

Het plan is om zaterdag de terugreis naar Nederland te beginnen. Eerst hier nog papierwerk in orde maken, alles netjes afronden en dan even wat vrije tijd in Nederland tot de volgende stap: de MCC cursus die op 30 augustus begint op een Boeing 737/800 sim in Hoofddorp. Tot in Nederland, liefs! Bedankt voor alle mailtjes/berichtjes/skypegesprekken afgelopen maanden ^^

1. Mariska:
    5 augustus 2010
    Wauw! Gefeliciteerd met je geslaagde afsluiting in Portugal. Ik hoop dat je een beetje voorbereid bent op het regenachtige NL (je mag natuurlijk het zonnetje meenemen).
    Ik hoop dat je ons ook vanuit NL op de hoogte houd, want het blijft leuk je berichtjes te lezen.
    Veel succes in de 737-SIM!
  2. Lidwien:
    5 augustus 2010
    Gefeliciteerd!!! Wat een mooie beoordeling heb je gekregen! Die heb je maar mooi in je pocket!
    Zaterdag ga je beginnen aan je terugreis; wanneer ben je weer in Nederland? ;) Snel weer es afspreken?! :D Leuke strip trouwens, haha.
    See ya in tha Netherlands!
  3. Meike:
    5 augustus 2010
    Yessshh gefeliciteerd Eef! Wat een fijne beoordeling! Zijn alle mannen ook al klaar? Nog even lekker vrij voordat je aan de eindsprint begint, de 73 is wel echt super gaaf hoor! Tot snel hopelijk!
    Liefs Meik
  4. Danielle:
    5 augustus 2010
    Super gefeliciteerd!!!!!!! Kan me voorstellen dat je het ook wel raar vind om weer terug te komen naar het saaie nederland ;-). Misschien tot snel!! xx
  5. Mirre:
    Hoi Lieverd,
    Wij hebben al gemaild, maar ook hier nogmaals onze blijdschap om jouw succes!!
    See you soon!

xxx Mirre.
  6. Lea:
    6 augustus 2010
    Hoi Eva,

Wat ontzettend goed van je! Gefeliciteerd! Geniet nu maar lekker van je vrije dagen en heel veel succes in de 737-sim.
    Groetjes, Lea
  7. lizet:
    7 augustus 2010
    Hey Eva,
    Gefeliciteerd! Knap dat het je allemaal gelukt is!
    Groet, Lizet
  8. reee:
    19 april 2012
    leuk hoor echt mooimeid,wil je mn bff zijn :$ ik wil ook gezellig snails met jou eeteeee