Eva

Foto’s:
342

Over mij

Na een studie Nederlands in Leiden besloot ik het hogerop te zoeken en ben ik in oktober 2008 begonnen aan de Nationale Luchtvaartschool. Ik heb hier geschreven over de praktijkfase in Arizona (VFR op de Piper Archer III) en Portugal (IFR op de TB20 en Multi Engine op de Piper Seneca V).

Na de opleiding ben ik bij Martinair gaan werken op operations. De marktsituatie voor afgestudeerde piloten was/is erg lastig. Ik heb overal gesolliciteerd en mijn brevet geldig gehouden. Ruim 2 jaar na de vliegopleiding heb ik in oktober 2012 selectie gedaan bij Ryanair en ben hier aangenomen als First Officer B737-800.

Over mijn reis

Leren vliegen in Mesa, Arizona en Evora, Portugal!

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

België, Bulgarije, Canada, Chili, China, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.